Ze zákulisí dlouhodobého testu: Jak se dělala rozborka Škody Rapid

Který časopis si v Čechách nenechá ujít žádný milovník motorismu? Je to Svět motorů a jeho online verze na auto.cz. I my hltáme každou stránku a o to více nás potěšila zmínka právě o Michovský tools. O čem článek je a co se o nás píše?

Svět motorů je magazín s tradicí, který si s gustem přečte profesionální řidič, dealer s automobily i víkendový milovník aut. Již od roku 1947 se dozvíte motoristické novinky a zajímavosti z české scény i ze světa. Číslo 25 poodhalilo zákulisí rozborky Škody Rapid – a víte co? V článku jsme taky.

Redaktoři se dělí o svá tajemství a ukazují, jak probíhá rozborka auta

Článek zaujme každého, kdo někdy nad informacemi v časopise krčil nos a říkal si – kdo ví, jak to bylo doopravdy. Redaktoři totiž poodhalují postup rozborky Škody Rapid 1.0 TSI, se všemi úskalími, detaily, časovým plánem i překvapivými výsledky.

My jsme se do článku dostali tak trochu náhodou, redaktoři si u nás totiž objednali úchylkoměry a další měřidla potřebná k prověrce.

Na stránky magazínu nás dostala nečekaná věc, kterou je důvěra v zákazníky

Když si ze Světa motorů přišli k nám na prodejnu vyzvednout zboží, ani nás nenapadlo vyžadovat platbu na místě, jen jsme se poptali, co v magazínu připravují a popřáli hodně štěstí. O to větší radost jsme měli, když jsme se do řádků začetli:

„I s tím je pozitivní historka – při prvním nákupu v libovolné firmě dnes není častá možnost platit převodem. Dát fakturu neznámému zákazníkovi totiž často znamená nevidět už nikdy jej, peníze ani dodané zboží.“

Zbystřili jsme. Je to možné? Je to o nás?

Ve firmě Michovský Tools v Brandýsku nám do ruky podali objednaná zařízení a fakturu, nechtěli ani nic podepsat. Svět motorů prý dobře znají, pravidelně čtou a na rozborku se těší.“

Věty nás zahřály u srdce, je dobré vědět, že z návštěvy si dobrý pocit odnesly obě strany. A že důvěra v zákazníky nás dostane na stránky nejčtenějšího motoristického magazínu? To je jen velice příjemný bonus.

Nezapomeňte si článek přečíst

Pokud vás zajímá, jak rozborka probíhala, přejděte na Ze zákulisí dlouhodobého testu: Jak se dělala rozborka Škody Rapid po 100.000 km?


← Zpět na blog